Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Michał Przerwa 17.03.2015

Polish National Sales Awards: promocja etyki wśród sprzedawców

Etyka może iść w parze z wysokimi wynikami w sprzedaży. Dowodem na to są laureaci konkursu Polish National Sales Awards.
- Misją organizacji jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy - mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.- Misją organizacji jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy - mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.GlowImages/EastNews
Posłuchaj
  • Etyka może iść w parze z wysokimi wynikami w sprzedaży. Dowodem na to są laureaci konkursu Polish National Sales Awards. /Dominik Olędzki, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/
Czytaj także

Jego kolejna edycja właśnie się rozpoczęła. Wziąć z nimi mogą duże, średnie i małe firmy. - Misją organizacji jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy - mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Co determinuje jakość sprzedawcy?
Co to oznacza? -  To dla osób zatrudnionych w sprzedaży zdobywanie kompetencji, nabieranie pewności siebie w działaniu. To istotne cechy, które determinują jakość sprzedawcy. Wpływa to także na wynik organizacji. Oznacza to także osiąganie wyznaczonych celów i oczekiwanych rezultatów przez działy sprzedaży - tłumaczy.

Być etycznym sprzedawcą
- Etos profesjonalnego sprzedawcy to przede wszystkim to podkreślanie wartości cementujących profesjonalizm w pracy, promowanie zachowania zgodnego z biznesowym kodeksem etycznym i powodowanie, że zawód sprzedawcy jest zawodem rozpoznawalnym - twierdzi.
Na czym polegają zachowania nieetyczne? - Przede wszystkim polegają na niedoinformowaniu klientów na temat danego produktu albo jego praw - wyjaśnia Elżbieta Pełka.
Do konkursu firmy mogą zgłaszać się do 15 września. Polskie Radio jest patronem medialnym konkursu.

Dominik Olędzki/mp