Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PolskieRadio 24
Anna Wiśniewska 31.07.2015

Dobry sprzedawca to sukces firmy

Ogromna satysfakcja, samorealizacja i ciągły rozwój, duża swoboda w działaniu oraz elastyczność czasu pracy, czy możliwość posiadania bardzo atrakcyjnych zarobków to tylko niektóre z zalet zawodu sprzedawcy.
Posłuchaj
  • O cechach dobrego sprzedawcy mówiła w Polskim Radiu 24, w audycji Wydarzenia dnia w gospodarce: Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards /Dominik Olędzki, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/
Czytaj także

Dobry sprzedawca wpływa na wizerunek firmy jak i zyski finansowe, przekonuje Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Niełatwe zadanie

- Dobry sprzedawca ma przede wszystkim dużą swobodę w działaniu, naturalny szacunek do osoby, do firmy, z którą współpracuje. Dobry sprzedawca, jeżeli ma do tego predyspozycje i dołączymy do tego odpowiednie kwalifikacje i szkolenia, ma znacznie większe szanse na odniesienie bardzo dużego sukcesu w sprzedaży. To nie jest tylko i wyłącznie kwestia związana z zarobkami, z atrakcyjnym wynagrodzeniem, ale również z odpowiedzialnością. Co najlepsi sprzedawcy mają wybitne predyspozycje, jeśli chodzi o umiejętność radzenia sobie z ogromną odpowiedzialnością i presją, którą z jednej strony nakładają właściwie sami na siebie, a z drugiej strony nakłada ją organizacja, w której pracują, jak również klienci. Bycie dobrym sprzedawcą jest zatem osiągnięciem – mówi gość Polskiego Radia 24.

Zgłoszenia w konkursie do 15 września

Do 15 września 2015 można zgłaszać dobrych sprzedawców w konkursie Polish National Sales Awards.

Polskie Radio jest patronem medialnym konkursu.

Dominik Olędzki, awi