IAR
Anna Borys
23.03.2012
Zawsze tylko jeden rachunek za energię
Nawet po zmianie sprzedawcy możemy zawrzeć jedną umowę i płacić jeden rachunek za sprzedaż energii i jej dystrybucję - informuje Urząd Regulacji Energetyki.
Glow Images/East News
Wspólne prace Towarzystwa Obrotu Energią oraz Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej rozpoczęły się w 2011 roku.
Do tej pory odbiorcy planujący zmianę sprzedawcy energii wskazywali, że konieczność płacenia dwóch rachunków - osobno przedsiębiorstwu sprzedającemu energię i osobno firmie świadczącej usługę dystrybucji - jest jednym z czynników zniechęcających do przejścia do nowego sprzedawcy.
W ocenie URE ta dobrowolna inicjatywa sprzedawców i operatorów umożliwi dalszy wzrost efektywności procesu zmiany sprzedawcy.