Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Artur Jaryczewski 06.12.2011

Internauci odpowiadają na spot promujący Warszawę

Nowy film promujący stolicę jako miasto-gospodarza Euro 2012 doczekał się pierwszej przeróbki internautów.
Internauci odpowiadają na spot promujący Warszawęfot. youtube.com

Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>

Materiał "Warszawa 2012", którego premiera odbyła się niedawno w stołecznym ratuszu ma być pokazywany w strefach kibica podczas piłkarskich mistrzostw Europy. Spot będzie też prezentowany podczas targów, na konferencjach i eventach na których Warszawa będzie obecna.

Zobacz kontrowersyjny film promujący Warszawę>>>

Mimo pozytywnych opinii wśród urzędników miejskich, film nie zyskał poklasku u internautów. "Czy ktoś wytrzymał do końca tej dłużyzny? Chyba tylko erotomani, zainteresowani, czy ją w końcu dopadnie", "To jest skandal! W pewnym momencie blondi oraz jej adorator przebiegają przez Grób Nieznanego Żołnierza", "Przekaz dla obcokrajowców jest prosty - wyjdź na miasto, to zanim złapiesz jakąś laskę, musisz trochę poćwiczyć bieganie", "Brawo, zboczeniec goni dziewczynę przez Grób".

Internauci swoje niezadowolenie wyrazili także poprzez stworzenie filmu, który łączy sceny ze spotu z urywkami obrazu "Milczenie owiec".

aj