Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" Polskie Radio w lipcu było najczęściej cytowanym nadawcą radiowym. Obecny wynik 2570 cytowań to niemal dwa razy więcej w porównaniu do czerwca tego roku.
Polskie Radio na pierwszym miejscu w rankingu opiniotwórczych nadawców radiowych
Prezes Zarządu Polskiego Radia Agnieszka Kamińska powiedziała, że takie wyniki świadczą o profesjonalizmie publicznego nadawcy. Jak dodała, pierwsze miejsce pod względem sumy cytowań oznacza, że odbiorcy doceniają wiarygodność informacji, profesjonalizm przygotowywanych informacji, profesjonalizm prowadzących, którzy przeprowadzają rozmowy z gośćmi, bo cytowane są wypowiedzi zapraszanych do radia rozmówców.
Prezes Zarządu Polskiego Radia dodała, że to także rekordowy - o 10 miejsc - skok Polskiego Radia 24 na drugą pozycję w rankingu, o 9 miejsc Programu 1. Polskiego Radia. Na 6. miejscu uplasował się Program 3. Polskiego Radia, co w sumie daje pierwsze miejsce. Jak mówiła Agnieszka Kamińska, to wielki sukces, wielka radość, ale też wielkie zobowiązanie.
Czytaj również:
Przewodniczący KRRiT: Polskie Radio wiedzie prym w wykorzystaniu nowych technologii
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio24.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
dn