Tym razem Apple chwali się rozmowami wideo. Autorzy nowej kampanii chcą pokazać do czego można wykorzystać nową funkcję „Face Time”.
Reklamy mają również pomóc w poprawie wizerunku Apple, który ostatnio została poddana ostrej krytyce ze strony użytkowników nowych iPhonów. Okazało się bowiem, że telefon ma problemy z zasięgiem i wyświetlaczem, który miał być powodem dumy Apple.
Krytykowana jest również reklamowana funkcja. „Face Time” czyli wideokonferencje są możliwe tylko przy użyciu łącza WiFi i jedynie pomiędzy najnowszymi telefonami Apple. Dla porównania, konkurencyjne telefony z systemem operacyjnym Google Android, są przystosowane do rozmów wideo poprzez tradycyjną sieć lub z wykorzystaniem WiFi. Identyczne rozwiązania proponuje również Nokia. Trudno więc się dziwić internautom, którzy krytykują kolejną „wideo-rewolucję” Apple.
Zobacz reklamy:
rk
Na skróty:
Informacje: Wiadomości| Sport| Gospodarka| thenews.pl| Euranet| IAR| Redakcja Katolicka
Rozrywka i kultura: Muzyka| Kultura| Teatr| Studio Reportażu| Polska Orkiestra Radiowa| Orkiestra Kameralna| Chór Polskiego Radia| Studia nagrań i koncertów| Bilety
Wiedza: Nauka i technologie | Historia | Szkolenia
Programy: Jedynka| Dwójka| Trójka| Czwórka| thenews.pl
Społeczności: Kontakt | Oceń nas!