- Jeżeli chodzi o "memy" to światowy Internet był zdominowany przez Charliego Sheena, hipsterów, w szczególności przez hipster cop i Chucka Testa; to jest taki pan który trudni się wypychaniem zwierząt i zrobił bardzo słabą reklamówkę swojej działalności, której hasłem przewodnim było "Nope it’s Chuck Testa" – mówiła w Czwórce Martyna Ogonek.
- Jeżeli chodzi o wideo to najwięcej odsłon miał słynny teledysk Rebecki Black "Friday" – obejrzało go ponad 15 milionów użytkowników. Powstały różne przeróbki tego klipu, a nawet całe strony poświęcone tej piosence.
Tradycyjnie sporo uwagi zebrali komicy z grupy The Lonely Island specjalizujący się w muzycznych parodiach z udziałem gwiazd muzyki pop.
W Polsce największym hitem Internetu minionego roku stał się klip do piosenki Projektu Warszawiak, "Nie ma cwaniaka nad warszawiaka". – Nie była to przemyślana historia, po prostu umieściliśmy ten teledysk w necie, działaliśmy po spontanicznie i na wyczucie, bez strategii – opowiadał Martynie Ogonek Jacek Jędrasiuk z Projektu Warszawiak. Klip do piosenki zainicjował kilka piosenkowych odpowiedzi z innych regionów Polski.
Prawdziwą furrorę zrobił także MC Silk i jego dwujęzyczna wersja kawałka zaśpiewana w tempie karabinu maszynowego.
Więcej na temat hitów Internetu w roku 2011 w dźwięku w boksie "Posłuchaj".
bch