Analiza przeprowadzona przez PSMM Monitoring & More wykazała, że Polskie Radio oraz jego anteny i portale internetowe w listopadzie br. cytowane były łącznie 5 483 razy. Liczba publikacji powołujących się na Polskie Radio w podziale na frazy prezentuje się następująco - Polskie Radio – 2102 cytowań, Informacyjna Agencja Radiowa/IAR – 1068 cytowań, Polskie Radio Program 1–964 cytowania, Polskie Radio 24–610 cytowań, Polskie Radio Program 3–555, portal polskieradio24.pl –116 cytowań, portal polskieradio.pl –64 cytowania. Najczęściej na Polskie Radio powoływały się media internetowe - 4 903 razy. Stacje telewizyjne 289 razy, stacje radiowe 83 razy, prasa drukowana 208 razy. Łącznie powołania na publicznego nadawcę przez inne media trafiły do blisko 165 milionów odbiorców.
W analizowanym okresie na Polskie Radio powoływały się w większości media regionalne – to 45% całości przekazu. Najaktywniejsze były portale regionalne: nasze/twoje-miasto.pl, na łamach których pojawiły się serie multiplikowanych publikacji. Po ich wyłączeniu z analizy, powołania na Polskie Radio pojawiały się przede wszystkim w mediach ogólnoinformacyjnych, stanowiąc 55% całości przekazu. To właśnie one docierają do najszerszej grupy odbiorców. Portal wiadomości.gazeta.pl był najczęstszym źródłem cytatów z programów Polskiego Radia. Media powoływały się na Polskie Radio głównie w kontekście rozmów z politykami oraz bieżących informacji dotyczących najważniejszych wydarzeń w kraju i za granicą przekazywanych na antenach publicznego nadawcy i w jego serwisach.
Przeprowadzone badanie dotyczyło cytowalności programów Polskiego Radia w okresie od 1 do 30 listopada br. i nie zawierało materiałów, które były tzw. powołaniem własnym. Wartym podkreślenia jest również fakt, ze Polskie Radio po raz kolejny jest liderem cytowalności w innych mediach. W październiku, na publicznego nadawcę powoływano się w przestrzeni medialnej ponad 11 tysięcy razy. Na ten znakomity wynik miały wpływ kampania wyborcza, liczne rozmowy z politykami i ekspertami.