Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce z kwietnia 2022 roku" Polskie Radio 24 znalazło się na wysokim, drugim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych (awans o dwie pozycje w porównaniu z marcem) i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia - dokładnie 695 powołań. Na Program 1 powoływano się w innych mediach 523 razy, co pozwoliło mu utrzymać wysokie, piąte miejsce. Z kolei Program 3 w zestawieniu cytowany był 140 razy (siódma pozycja wśród rozgłośni radiowych).
Polskie Radio pod względem sumy cytowań - z wynikiem 1358 cytowań - znalazło się na piątym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym: telewizję, prasę, radio i portale internetowe. To awans - w porównaniu z marcem br. - o jedną pozycję.
Polskie Radio w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, jako jedyne medium w Polsce ma trzy swoje anteny: Program 1 PR, Program 3 PR oraz Polskie Radio 24.
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów: Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.