Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce z czerwca 2022 roku" Program 1 Polskiego Radia znalazł się na wysokim, trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych (awans o jedną pozycje w porównaniu z majem) i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia - dokładnie 469 odniesień. Na Polskie Radio 24 powoływano się w innych mediach 372 razy, co pozwoliło mu utrzymać wysokie, piąte miejsce. Z kolei Program Trzeci w zestawieniu cytowany był 224 razy (siódma pozycja wśród rozgłośni radiowych i zarazem awans o jedną pozycję w porównaniu z poprzednim miesiącem).
Polskie Radio pod względem sumy cytowań - z wynikiem 1065 cytowań - znalazło się na 3 miejscu w rankingu najczęściej cytowanych nadawców radiowych. Daje to publicznemu nadawcy 10 miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym: telewizję, prasę, radio i portale internetowe.
Polskie Radio w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, jako jedyne medium w Polsce ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
Czytaj także:
kp