Polskie Radio

Tomasz Sofuł dołącza do Polskiego Radia. Będzie kierował Centrum Mediów Cyfrowych

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2024 16:50
Polskie Radio wdraża strategię rozwoju cyfrowego, której celem jest umocnienie pozycji nadawcy w dynamicznie zmieniającym się krajobrazie mediów. Tomasz Sofuł będzie odpowiadał między innymi za wdrożenie strategii rozwoju serwisów internetowych Polskiego Radia.
Tomasz Sofuł w Polskim Radiu będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii cyfrowej, w tym za zarządzanie treściami cyfrowymi, rozwój nowych technologii oraz dostosowanie treści do oczekiwań nowoczesnego odbiorcy.
Tomasz Sofuł w Polskim Radiu będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii cyfrowej, w tym za zarządzanie treściami cyfrowymi, rozwój nowych technologii oraz dostosowanie treści do oczekiwań nowoczesnego odbiorcy.Foto: Polskie Radio

Centrum Mediów Cyfrowych powstanie na bazie dotychczasowego portalu Polskiego Radia wydzielonego z Informacyjnej Agencji Radiowej.

- Tomasz Sofuł to doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie mediów cyfrowych z bogatym doświadczeniem w branży. Pełnił kluczowe funkcje w kilku wiodących polskich mediach, gdzie odpowiadał za strategię digitalizacji i rozwój nowych formatów treści. Jego szeroka wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania oraz innowacji cyfrowych będą nieocenionym wsparciem w dalszym rozwoju Polskiego Radia – uzasadnia decyzję redaktor naczelny Polskiego Radia Paweł Majcher.

Tomasz Sofuł będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii cyfrowej Polskiego Radia, w tym za zarządzanie treściami cyfrowymi, rozwój nowych technologii oraz dostosowanie treści do oczekiwań nowoczesnego odbiorcy.

- To wyjątkowa okazja, aby wspólnie kształtować przyszłość radia w erze cyfrowej, tworząc nowoczesne, innowacyjne i angażujące treści dla naszych odbiorców. Polskie Radio oferuje odbiorcom bardzo dużo interesujących i wartościowych treści. Teraz musimy zadbać o ich dobrą dystrybucję – powiedział Tomasz Sofuł.

Tomasz Sofuł był dyrektorem działu online w Grupie Eurozet (od 2014 do 2023 roku). Wcześniej związany był z Gremi Media, Ringier Axel Springer Polska oraz Edipresse Polska. 

mat. pras.