Redakcja Programów Katolickich

Czy wiarę trzeba reklamować?

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2016 10:00
Trwa rok miłosierdzia, czy plakaty Jezu ufam Tobie, to przypomnienie o tym, czy reklama, która ma działać na tych, którzy stoją nieco z boku Kościoła?
Audio
Chaos reklamowy - jedna z największych bolączek polskiego krajobrazu
Chaos reklamowy - jedna z największych bolączek polskiego krajobrazuFoto: Wikimedia Commons/Cyrkiel-network CC0

Kościół stara się docierać do ludzi wszystkimi możliwymi sposobami. Nie jest to niczym nowym ponieważ na tym polega misja ewangelizacyjna. Słowo Boże może docierać do nas za pomocą, słowa, obrazu, muzyki, dzieł sztuki czy śpiewu. Czy nauke Kościoła da się jeszcze jakoś zareklamować?

- Reklama to ważna dziedzina współczesnego życia, która wywiera wielki wpływ na nasze myślenie i postrzeganie świata. To perswazyjna forma komunikacji i warto do tego sięgnąć – tłumaczył ks. Zenon Hanas – wykładowca UKSW, wiceprowincjał księży pallotynów

- Reklama dźwignią handlu – dodała Monika Mostowska, dziennikarka, publicystka z Fundacji Misyjnej Salvatti. - Promujemy się żeby uzyskać jakieś korzyści i przekazać treść, a także kreować potrzeby.

Dlaczego nie zacząć reklamować Kosciół? Zapraszamy do posłuchania audycji Nocne czaty.


***

Tytuł audycji: "Nocne czaty"

Prowadzący: Sylwia Sułkowska

Data emisji: 11.09.2016

Godzina emisji:  23:00