Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Andrzej Szozda 04.10.2012

Portal Polskiego Radia w ścisłym finale prestiżowego konkursu

Projekt "Dotknij Dźwięku”, realizowany przez Portal wspólnie z agencją Hypermedia Isobar, otrzymał dwie nominacje w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych świata, Golden Drum w Portoroż.
Dotknij dźwiękuDotknij dźwiękuAnna MIelech

"Dotknij dźwięku” to akcja promująca korzystanie na portalu PolskieRadio.pl z fenomenalnej bazy zasobów archiwalnych Polskiego Radia. Najsłynniejsze, kultowe nagrania XX wieku udostępniliśmy wirtualnie w sieci oraz z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii drukowania 3D podczas tegorocznego Pikniku Naukowego i Nocy Muzeów.

Na majowym Pikniku Naukowym namiot Polskieradio.pl był oblegany przez odwiedzających. Wśród drukowanych nagrań znalazły się między innymi słowa Neila Armstronga wypowiedziane na Księżycu, polonez w wykonaniu Paderewskiego, sportowe poezje Tomasza Zimocha, słynne cytaty z Johna Kennedy'ego i Martina Luthera Kinga, jedyny zapis dźwiękowy głosu Józefa Piłsudskiego, Lech Wałęsa i Jan Paweł II oraz polityczne lapsusy językowe znane z plebiscytu Srebrne Usta.

Zobacz serwis Dotknij dźwięku

Nominacje w kategoriach Event i Innowacja na konkursie w Portoroż to ogromne wyróżnienie. Nasz projekt stoi w jednym rzędzie z pracami nagrodzonymi w tym roku w Cannes oraz ze zwycięzcą Grand Prix polskiego konkursu Klubu Twórców Reklamy.

Golden Drum to festiwal reklamowy, w którym startują najlepsze kreatywne zespoły z całej Europy. Poza konkursem odbywają się wykłady wybitnych specjalistów z tej branży, seminaria poświęcone kreacji w reklamie itp. W tym roku przypada19. odsłona Golden Drum, który odbywa się w starym, uroczym miasteczku na słoweńskim wybrzeżu.

Tu możesz zobaczyć prezentację nominacji Dotknij dźwięku