Ekspert mówił o metodach, które pozwalają na dobry wynik w wyborach. Jedną z nich jest tzw. kampania door-to-door, która polega na odwiedzaniu potencjalnego wyborcy w domu. Zdaniem Roberta Stępowskiego to sprawdzony, lecz niełatwy sposób. - Trudno pójść do kogoś do domu, spojrzeć mu w oczy, powiedzieć, że się pewne rzeczy zrobi - powiedział.
Autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?" zauważył, że kampania wyborcza coraz bardziej przenosi się do mediów społecznościowych, co ma pewne negatywne skutki. - Pojawiają się masy nieprawdziwych profili, komentarzy, fake newsów i ta kampania nie jest taka, jaka być powinna - powiedział.
Innym elementem na pozyskanie głosów wyborców są polityczne wiece. Zdaniem eksperta Roberta Stępowskiego warto na takie wydarzenia pójść, bo można wtedy poznać swojego kandydata, jednak podkreślił, że "są to w dużej mierze spektakle". - Wszyscy są przygotowani, przyprowadzają swoje grupy sympatyków. Chodzi o to, żeby dobrze wypaść - powiedział.
Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.
***
Audycja: W samo południe
Prowadzi: Henryk Szrubarz
Gość: Robert Stępowski (specjalista od marketingu, autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?")
Data emisji: 10.09.2018
Godzina emisji: 12.17
msze/abi