Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PolskieRadio 24
Anna Wiśniewska 18.09.2014

Polskie start-upy podbijają zagraniczne rynki

Polskie start-upy coraz śmielej wchodzą na zagraniczne rynki. W ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości swoje produkty za granicą sprzedają młode firmy z branży nowych technologii czy branży modowej.
Start-upStart-upGlow Images/East News

Jak mówi Kamil Kempisty, dyrektor AIP UW, w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości ciągle działa marka modowa, która wypłynęła dzięki temu, że Rihanna założyła jej bluzę. - W tej chwili, sprzedaż marki jest kierowana głównie za granicę. Jest też chłopak, które sprzedaje e-booki w Meksyku i Stanach Zjednoczonych. Inny projekt, który wyszedł na rynek globalny, skierowany do kobiet, to rękawiczka z mikrowłókien do demakijażu bez użycia wody.

Polskie startyupy szukają inwestorów w Dolinie Krzemowej >>>

Obecnie, w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, prowadzonych jest około 1500 małych projektów.

Karolina Mózgowiec