Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Adam Kaliński 17.09.2018

Amazon dostrzegł potencjał sektora MŚP

Potentat handlu internetowego Amazon uruchomił nową stronę poświęconą wyłącznie produktom sprzedawanym za jego pośrednictwem przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - poinformowała agencja AP.

Ruszyła już amerykańska wersja strony. W dalszej kolejności podobne serwisy zostaną uruchomione w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Dla odbiorców mniejszych firm

Jak podkreślili przedstawiciele Amazon, na których powołuje się agencja, nowy serwis został opracowany z myślą o odbiorcach, którym łatwiej będzie znaleźć produkty mniejszych firm, "ginących obecnie w powodzi milionów towarów" oferowanych w serwisie.

Według serwisu na stronie Amazon Storefronts prezentowany jest 1 mln produktów oferowanych przez 20 tys. podmiotów, które uzyskały najwyższe oceny w ratingu odbiorców.

MŚP to połowa towarów

Jak wskazano, zgodnie z najnowszymi danymi przedstawionymi przez amerykańską platformę połowa produktów sprzedawanych na stronach serwisu pochodzi od firm z sektora MŚP.

PAP, ak, NRG