Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Anna Borys 24.01.2012

Oknoplast na boisku Inter Mediolanu

Sprawdź co łączy Inter Mediolan, Volvo, włoskiego operatora komórkowego TiM i polskiego producenta okien, Oknoplast.
Prezes firmy Oknoplast Mikołaj Placek, trener Interu Claudio Ranieri, piłkarz Ivan Cordoba ora Nina Senicar  ambasadorka marki we Włoszech.Prezes firmy Oknoplast Mikołaj Placek, trener Interu Claudio Ranieri, piłkarz Ivan Cordoba ora Nina Senicar – ambasadorka marki we Włoszech. oknoplast.com.pl

Oknoplast został Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan– m. in. trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów. Umowę zawarto do końca czerwca 2013 roku, czyli na połowę obecnego sezonu ligowego oraz cały następny.

Producent okien został tzw. top sponsorem, obok takich marek, jak Volvo, włoski operator komórkowy TiM, firma energetyczna SuisseGas i region Trentino. Firma może posługiwać się logotypem Interu w swojej komunikacji, a jej reklamy będą widoczne na banerach wideo wokół murawy na mediolańskim stadionie podczas meczów Interu.

Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu Oknoplastu, nie podaje wartości kontraktu. - Piłka nożna to świetnym nośnik reklamowy, a Włochy są drugim, po Polsce, największym rynkiem sprzedaży naszych produktów. Chcemy być marką rozpoznawalną we wszystkich krajach europejskich - mówi Grzegorz Filipek.

Firma prowadzi działalność na 8 międzynarodowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Włoch i Węgier

oknoplast.com.pl, press.pl, ab