Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PolskieRadio 24
Mateusz Rekłajtis 06.10.2016

Prawa konsumentów coraz lepiej chronione

- System ochrony praw konsumenta jest z roku na rok coraz lepszy. Świadomość konsumentów, pojawia się w momencie, gdy mamy pierwszy problem – powiedział w programie Pogotowie Konsumenckie Andrzej Bućko z Federacji Konsumentów. Gość poinformował także, kto i w czym pomaga poszkodowanym klientom.
Posłuchaj
  • 06.10.16 Andrzej Bućko: „UOKiK nie zajmuje się załatwianiem prywatnych spraw indywidualnych konsumentów. Tym zajmuje się np. Federacja Konsumentów”.
Czytaj także

Andrzej Bućko podkreślił, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest dobrym adresem jeśli ktoś poszukuje porady konsumenckiej. - Na stronie UOKIK działa bardzo dobra wyszukiwarka, gdzie można znaleźć pomoc – wyjaśnił gość.

Dodał, że sam UOKIK zajmuje się zbiorowymi interesami konsumentów. – Urząd ten nie zajmuje się załatwianiem prywatnych spraw indywidualnych konsumentów. Tym zajmuje się np. Federacja Konsumentów – podsumował Bućko.

Więcej w całej rozmowie.

Gospodarzem audycji był Błażej Prośniewski.

Polskie Radio 24/pr

Inne audycje z cyklu Pogotowie Konsumenckie znajdziecie tutaj

 __________________

Data emisji: 06.10.16

Godzina emisji: 21:33