- Widzimy, że klienci na rynku pozabankowym bardzo często znajdują się w tarapatach ze względu na złe decyzje, które podejmują, co może prowadzić do wpadnięcia w spiralę zadłużenia. Te złe decyzje biorą się z niskiego poziomu wiedzy. To, co jest naszą rolą, to dostarczenie efektywniej edukacji finansowej, a w naszej ocenie będzie ona taka, jeśli zostanie ściśle powiązania z produktem, czyli klient otrzyma dodatkowe zniżki, jeśli w taki proces się zaangażuje - mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający wonga.com w Polsce.
Program „Kapitalni.org" będzie dostępny nie tylko dla zarejestrowanych użytkowników wonga.com, ale każdego kto ma ochotę zdobywać wiedzę.
- Kapitalni.org to portal wiedzy finansowej, gdzie są zarówno filmy wideo jak i tradycyjne poradniki. Całość jest podzielona na trzy podstawowe kategorie: oszczędzanie, pożyczanie pieniędzy oraz bezpieczeństwo usług finansowych w Internecie - dodaje Marcin Borowiecki.
Według ostatniego badania OECD, Polska znalazła się na szarym końcu w średniej ocenie wskaźnika poziomu wiedzy ekonomicznej wśród 14 uczestników badania.
Błażej Prośniewski