PAP
Petar Petrovic
09.08.2013
Ojcowie na celowniku ministra pracy
Resort wyda 1,7 mln złotych na skierowaną do panów kampanię promującą wydłużone urlopy rodzicielskie - informuje "Rzeczpospolita".
Glow Images/East News
Resort pracy będzie zachęcał ojców do częstszego korzystania z urlopów ojcowskich. Po wakacjach planuje ruszyć ze specjalną kampanią informacyjną o tym, w jaki sposób nowo uchwalone przepisy pozwolą im łączyć obowiązki rodzinne z zawodowymi.
Małgorzata Druciarek z Obserwatorium Równości Płci Instytutu Spraw Publicznych pozytywnie ocenia działanie ministerstwa. - Taka kampania to dobry znak. Widać, że nareszcie rola ojca została zauważona - mówi Druciarek.
- Ministerstwa mają za zadanie realizować politykę państwa, a nie funkcjonować tak jak komercyjne firmy. Nie podoba mi się, że instytucje państwowe się komercjalizują - mówi Rafał Chwedoruk, politolog z UW.
pp/PAP
Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>