Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Anna Wiśniewska 17.07.2015

Druga szansa dla polis w Internecie

Coraz więcej ubezpieczycieli na nowo odkrywa, że może sprzedawać polisy w internecie - informuje "Puls Biznesu".

Największym rozmachem wykazała się sopocka Ergo Hestia, która uruchomiła własny direct pod marką mtu24.pl. Do grona e-zakładów dołączył także Gothaer ze sprzedażą polis turystycznych oraz Compensa.

Łączyć internet z siecią agencyjną zamierza także Uniqa, która rozwija portal uniqa24.pl. Obecnie sprzedaje za jego pośrednictwem polisy turystyczne i mieszkaniowe, ale myśli o uzupełnieniu oferty o komunikację.

W najbliższym czasie przychylniejszym okiem na direct może spojrzeć Allianz, który zakończył budowę nowego systemu IT do sprzedaży polis, oraz Warta, która rusza z podobną inwestycją.

PAP, awi