Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Trójka
Ewa Dryhusz 11.07.2012

Grillowanie - największa polska satysfakcja po '89

- Grillowanie znalazło się w fantastycznym towarzystwie obok wskazań, że możemy zakładać własne firmy, wyjeżdżać na zagraniczne wakacje, czy to, że pojawiły się prywatne media – mówił w Trójce Jędrzej Hugo-Bader o wynikach najnowszego raportu "Polacy cenią swój czas wolny".
Grillowanie - największa polska satysfakcja po 89Glow Images/East News

Jak się okazuje grill to dla Polaków nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, ale także symbol zmian na lepsze - tak wynika z raportu "Polacy cenią swój czas wolny" z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie marki Żubr.
I choć najczęściej spędzamy wolny czas przed telewizorem, to chętnie także przebywamy z rodziną, co stanowi odskocznię od pracy czy innych codziennych obowiązków. - Chętniej spędzamy czas wolny biernie niż aktywnie, to wynika po części z tego, że nie przyjęła się u nas jeszcze aktywna forma spędzania czasu z rodziną - wyjaśnia Jędrzej Hugo-Bader. Zdecydowanie chętniej dajemy się wyciągnąć na działkę czy do przydomowego ogródka, żeby rozpalić grilla niż realizujemy postanowienie uprawiania sportu, czy decydujemy się na wyjście do kina, teatru lub kawiarni.
Gościem Wiktora Legowicza był także Krzysztof Pietraszkiewicz - prezes Związku Banków Polskich, który komentował fakt, iż mimo panującego w Europie kryzysu, banki w Polsce w zeszłym roku osiągnęły rekordowe wyniki - zarobiły 15 miliardów 700 milionów złotych, to ponad 4 miliardy więcej niż w 2010 roku. Więcej dowiesz się słuchając trójkowej audycji "Bardzo Ważny Projekt".

(ed)