Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Aneta Hołówek 24.01.2012

Polskie pieniądze na boisku Interu Mediolan

Polskie firmy coraz częściej wspierają sportową elitę. Czołowy włoski klub, Inter Mediolan sponsoruje nie tylko Volvo, ale i polski producent okien.
Prezes firmy Oknoplast Mikołaj Placek, trener Interu Claudio Ranieri, piłkarz Ivan Cordoba ora Nina Senicar  ambasadorka marki we Włoszech.Prezes firmy Oknoplast Mikołaj Placek, trener Interu Claudio Ranieri, piłkarz Ivan Cordoba ora Nina Senicar – ambasadorka marki we Włoszech. oknoplast.com.pl

Polski producent okien Oknoplast został Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

Polska firma będzie finansowała trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów do końca czerwca 2013 roku, czyli na połowę obecnego sezonu ligowego oraz cały następny.

Logo Oknoplastu pojawi się obok takich marek, jak Volvo, włoskiego operatora komórkowego TiM, firmy energetycznej SuisseGas i regionu Trentino. Firma może posługiwać się logotypem Interu w swojej komunikacji, a jej reklamy będą widoczne na banerach wideo wokół murawy na mediolańskim stadionie podczas meczów Interu.

Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu Oknoplastu, nie podaje wartości kontraktu. - Piłka nożna to świetnym nośnik reklamowy, a Włochy są drugim, po Polsce, największym rynkiem sprzedaży naszych produktów. Chcemy być marką rozpoznawalną we wszystkich krajach europejskich - mówi Grzegorz Filipek.

oknoplast.com.pl, press.pl, ab, ah