Rzecznik prasowy powiedział, że sytuacja jest już opanowana, ale klientów wciąż mogą spotkać drobne niedogodności. Jak wyjaśnia rozmówca IAR, biorąc uwagę specyfikę sieci i tego, jak takie awarie są usuwane, mogą się pojawiać drobne i lokalne utrudnienia w korzystaniu z usług.
Wojciech Jabczyński zaznacza, że klienci, którzy czują się poszkodowani przez awarię mogą złożyć reklamację. Każda reklamacja będzie uwzględniana indywidualnie, według wytycznych znajdujących się w regulaminie świadczenia usług oraz w prawie telekomunikacyjnym.
Firma zapewnia, że awaria miała charakter czysto techniczny, ale nie chce poinformować jakie urządzenia zawiodły.
Wcześniej Wojciech Jabczyński informował, że w zależności od przyczyny awarii, firma Orange podejmie decyzje w sprawie ewentualnych odszkodowań.
Firma Orange podawała także na jednym z portali społecznościowych, że bierze pod uwagę "celowe ataki".
IAR,kh