Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Rafał Kowalczyk 10.12.2010

Więcej radia w internecie i... telewizji

Jarosław Hasiński, który był gościem "Sygnałów Dnia" zapowiedział, że Polskie Radio będzie dalej dynamicznie rozwijać się w internecie.
Prezes Polskiego Radia Jarosław HasińskiPrezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński(fot. PAP/Grzegorz Jakubowski)
Jarosław Hasiński, który był gościem "Sygnałów Dnia" zapowiedział, że Polskie Radio będzie dalej dynamicznie rozwijać się w internecie. Prezes Polskiego Radia podkreślił, że nowe projekty będą przedsięwzięciem wyjątkowym, nie tylko w Polsce.
Prezes Polskiego Radia poinformował, że w chwili obecnej publiczna rozgłośnia ma aż 65 kanałów tematycznych a w najbliższych dniach pojawią się kolejne, tak aby do końca roku, na platformie moje.polskieradio.pl było ich 85.
Jarosław Hasiński powiedział, że dzięki tak szerokiej ofercie programowej będzie możliwe stworzenie czegoś na kształt "supermarketu radiowego", w których słuchacz będzie mógł wybierać w bardzo bogatej ofercie tematycznej.
Radio w TV
Jarosław Hasiński poinformował, że do końca tego roku wystartuje również projekt "radia na wizji", który będzie polegał na transmisji wideo ze studia. Według założeń, będzie on dostępny między innymi w sieciach kablowych. Dzięki temu słuchacze będą mogli zobaczyć, jak powstają i jak są emitowane audycje. Dodatkowo, dzięki przekazowi telewizyjnemu będzie można dotrzeć do większej liczby odbiorców, którzy do tej pory nie mogli słuchać audycji ze względów technicznych.
Moje.polskieradio.pl
Na platformie moje.polskieradio.pl są dostępne radiowe archiwalia, zawierające blisko milion pozycji. Wśród nowych kanałów ma się znaleźć całkowicie nowatorski na polskim rynku radiowym i internetowym 24-godzinny kanał informacyjny oparty o materiały reporterskie Informacyjnej Agencji Radiowej.
Sklep.polskieradio.pl umożliwia słuchaczom nabycie wydawnictw fonograficznych wydanych przez Agencję Fonograficzną Polskiego Radia, często trudno dostępnych na rynku. Oferuje muzykę, nagrania archiwalne oraz gadżety związane z programami Polskiego Radia.

Prezes Polskiego Radia podkreślił, że nowe projekty będą przedsięwzięciem wyjątkowym, nie tylko w Polsce.

Prezes Polskiego Radia poinformował, że w chwili obecnej publiczna rozgłośnia ma aż 65 kanałów tematycznych a w najbliższych dniach pojawią się kolejne, tak aby do końca roku, na platformie moje.polskieradio.pl było ich 85.

Jarosław Hasiński powiedział, że dzięki tak szerokiej ofercie programowej będzie możliwe stworzenie czegoś na kształt "supermarketu radiowego", w których słuchacz będzie mógł wybierać w bardzo bogatej ofercie tematycznej.

Radio w TV

Jarosław Hasiński poinformował, że do końca tego roku wystartuje również projekt "radia na wizji", który będzie polegał na transmisji wideo ze studia. Według założeń, będzie on dostępny między innymi w sieciach kablowych. Dzięki temu słuchacze będą mogli zobaczyć, jak powstają i jak są emitowane audycje. Dodatkowo, dzięki przekazowi telewizyjnemu będzie można dotrzeć do większej liczby odbiorców, którzy do tej pory nie mogli słuchać audycji ze względów technicznych.

Moje.polskieradio.pl

Na platformie moje.polskieradio.pl są dostępne radiowe archiwalia, zawierające blisko milion pozycji. Wśród nowych kanałów ma się znaleźć całkowicie nowatorski na polskim rynku radiowym i internetowym 24-godzinny kanał informacyjny oparty o materiały reporterskie Informacyjnej Agencji Radiowej.

Sklep.polskieradio.pl umożliwia słuchaczom nabycie wydawnictw fonograficznych wydanych przez Agencję Fonograficzną Polskiego Radia, często trudno dostępnych na rynku. Oferuje muzykę, nagrania archiwalne oraz gadżety związane z programami Polskiego Radia.

Cała rozmowa z prezesem Jarosławem Hasińskim na stronach "Jedynki" >>>

rk