Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Katarzyna Karaś 08.05.2012

"Wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie ma"

Przedstawiciele różnych organizacji krytykują kampanię "Mama ma", na którą Ministerstwo Pracy wydało 4,8 mln złotych - informuje "Metro".
Wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie masxc.hu

Kampania "Mama ma" to cztery spoty (po dwa do radia i TV), nadawane w najlepszym czasie antenowym. Pieniądze na kampanię pochodzą z funduszy unijnych.
W jednym ze spotów młoda mama prowadzi synka do żłobka, a w pracy dostaje awans. Tata to świetny pracownik, który ma czas zająć się córką. Pojawiają się też czarne charaktery: zły pracodawca i wredna szefowa. Na koniec otrzymujemy odesłanie do strony: www.zlobki.mpips.gov.pl.
Wiceprezeska Fundacji MaMa, dr Patrycja Dołowy, była ministerialnym spotem zachwycona dopóki nie włączyła dźwięku. - Przecież wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie ma, a klubiki czy opiekunowie to rzadkość - mówi.
Małgorzata Lusar, liderka ruchu Głos Rodziców, który walczy z podwyżkami opłat w stołecznych żłobkach nie zostawia suchej nitki na stronie, do której odsyła film. - Rodzic nie dowie się tam niczego, czego by wcześniej nie wiedział - komentuje.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
PAP,kk