Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Michał Chodurski 24.10.2012

Polskie Radio zwiększa zasięg w USA i Kanadzie

Program Polskiego Radia dla Zagranicy trafia za ocean dzięki multimedialnej sieci World Radio Network, która rozpowszechnia jego sygnał za pośrednictwem radia SiriusXM.
Siedziba Polskiego RadiaSiedziba Polskiego Radia PR

W satelitarne odbiorniki cyfrowe SiriusXM standardowo wyposażane są nowe samochody większości marek na amerykańskim rynku.

Oprócz Polskiego Radia dla Zagranicy, platforma SirusXM, która ma ponad 20 milionów abonentów, oferuje również sygnał takich stacji jak BBC World Service i CNN Radio. Przy pomocy relatywnie tanich, kosztujących ok. 50 dolarów odbiorników, radia z satelity można słuchać nie tylko w samochodzie, ale na jachcie i w prywatnej awionetce, no i oczywiście w domu.
„Nasz program, który do niedawna jeszcze nadawał głównie na falach krótkich, zyskuje obecnie rzesze nowych słuchaczy zafascynowanych najnowszymi technologiami odbioru, takimi jak radio satelitarne, czy również dostępne dzięki SiriusXM aplikacje mobilne. Zmienił się zatem radykalnie profil naszego odbiorcy – zamiast hobbysty krótkofalowca, mamy obecnie nowego słuchacza z opiniotwórczych grup docelowych” – mówi dyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy Juliusz Michał Maliszewski.
Audycje dla słuchaczy w USA i Kanadzie obejmują magazyny informacyjne, gospodarcze, kulturalne i turystyczne. Co istotne, emisję dodatkowego bloku programowego uzyskano bezkosztowo.

Od 28 października słuchacze Polskiego Radia dla Zagranicy znajdą przygotowywaną z myślą o nich godzinną audycję w języku angielskim zamiast dotychczasowej półgodzinnej.

Zobacz Polskie radio dla Zagranicy>>>