Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Andrzej Szozda 27.11.2012

Dostaliśmy nagrodę za "dotykanie dźwięków"

Projekt "Dotknij dźwięku”, realizowany wspólnie przez Portal polskieradio.pl i agencję Hypermedia Isobar, jako jedyny z Polski, otrzymał srebro w globalnym konkursie reklamy Epica Awards. Nagrodę przyznano w kategorii "Corporate Image”.
Dotknij dźwiękuDotknij dźwiękuAnna MIelech

Z 12 zgłoszeń z Polski, które wpłynęły na konkurs, tylko dwa trafiły do ścisłej czołówki, a wśród nich kampania zrealizowana dla Polskiego Radia przez agencję Hypermedia Isobar. Projekt "Dotknij dźwięku” był najbliżej zdobycia trofeum - od zwycięskiej pracy w kategorii "Corporate Image” dzieliło nas tylko 0,5 punktu (prace oceniane są w skali 1-10). W sumie w tym roku do konkursu Epica zgłoszono 3893 prac.

Nadesłane projekty oceniane są na podstawie dwóch kryteriów: oryginalności pomysłu kreatywnego oraz jakości jego wykonania. Oceny dokonują najlepsi dziennikarze branżowych pism poświęconych komunikacji marketingowej. W tym roku w jury zasiadało 26 dziennikarzy reprezentujących 41 czasopism z 34 krajów. Po raz pierwszy konkurs miał zasięg nie tylko europejski, lecz globalny - do jury dołączyli przedstawiciele m.in. Kanady, Chin, Indii, Indonezji, Australii, Filipin.

Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 25 stycznia 2013 roku w Ljubljanie w Słowenii (co roku gospodarzem gali jest inny kraj). Więcej informacji o zwycięskim projekcie na stronie konkursu Epica

"Dotknij dźwięku” to akcja promująca korzystanie z fenomenalnej bazy zasobów archiwalnych Polskiego Radia, znajdującej się w portalu PolskieRadio.pl. Najsłynniejsze, kultowe nagrania XX wieku zostały udostępnione - wirtualnie - w sieci oraz z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii drukowania 3D podczas tegorocznego Pikniku Naukowego Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik oraz w trakcie Nocy Muzeów. Strona nagrodzonego projektu znajduje się pod adresem: dotknijdzwieku.polskieradio.pl

Kampania "Dotknij dźwięku” zdobyła w tym roku także dwie nagrody na jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych świata - Golden Drum (w kategoriach "Event" oraz "Innowacyjna kampania").

Epica
Epica 2012. Strona konkursu Epica z informacją o nagrodzie dla kampanii "Dotknij dźwiękuj"