Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Piotr Grabka 06.04.2012

Z chmurą zaoszczędzisz

Microsoft Office 365 to usługa, która może wydatnie zmniejszyć koszty stworzenia firmy. Na czym polega i dlaczego warto korzystać z niej jako chmury – sprawdzaliśmy w "Czwartym wymiarze".
Z chmurą zaoszczędziszGlow Images/East News

- Office 365 ma nam pomóc uwolnić się od problemu na etapie startu firmy, takiego jak zakup sprzętu i oprogramowania oraz zatrudnienie pracowników do działu IT. Dzięki usłudze chmurowej możemy ograniczyć koszty budowy firmy tylko do tego, czego potrzebujemy w danym momencie - mówił w Czwórce Marek Pyka z ITC-Partners.

Office 365 w zasadzie starcza za całą infrastrukturę, której potrzebowalibyśmy w tradycyjnie rozumianej firmie. - W przypadku chmury jedyne narzędzie jakiego potrzebujemy to przeglądarka internetowa. Możemy ją mieć w telefonie, tablecie lub komputerze przenośnym. To wystarczy, by komunikować się z usługami w chmurze, ponieważ wszystkie aplikacje Office-owe są obecnie tak przygotowane, żeby były dostępne przez przeglądarkę internetową - wyjaśnił gość Kuby Marcinowicza.

Więcej o usługach chmurowych jako idealnym rozwiązaniu dla firm w nagraniu audycji.

pg