Tematem kolejnej audycji z cyklu "Damska torebka" są kobiece zakupy. Czy panie podczas zakupów podlegają dyskryminacji? Dlaczego gotowe są przepłacać, co najbardziej wpływa na ich decyzje?
Z nagrania audycji można też się dowiedzieć, czy produkty i usługi dla kobiet są droższe niż dla mężczyzn, choć wiele z nich niczym się nie różni? Czy rzeczywiście w towarach i usługach ukryty jest "podatek od kobiecości" oraz jakie działania i styl komunikacji marketingowej są podejmowane, by oddziaływać na kobiety, i którym one ulegają?
***
Tytuł audycji: "Damska torebka"
Prowadzą: Marta Januszewska, Agata Puścikowska, Mira Jankowska
Goście: Katarzyna Pawlikowska (współzałożycielka agencji Garden of Words, pierwszej w Polsce agencji komunikacji marketingowej uwzględniającej kobiece kody komunikacji), prof. Dominika Maison (psycholog, współautorka książki "Psychologia konsumenta")
Data emisji: 5.03.2016
Godzina emisji: 11.15
tj/mc