Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Marta Grzymkowska 21.10.2016

Siła sióstr. Przepis na sukces w branży mody

Zaczęło się od jednego modelu bluzy rozdanej znajomym. Zaraz potem posypały się zamówienia z Polski i zagranicy. Tak 10 lat temu zaczęła się przygoda Anity i Kamili Nawarkiewicz z prowadzeniem własnej marki odzieżowej Femi Pleasure.
Posłuchaj
  • Anita i Kamila Nawarkiewicz o marce Femi Pleasure (Droga na szczyt/Jedynka)
Czytaj także

Projektantki podkreślają, że od początku kojarzone były z marką zagraniczną, ponieważ od razu działały w zupełnie inny sposób niż pozostałe polskie firmy, które najpierw produkowały ubrania, a dopiero potem je sprzedawały. - U nas kolekcja przygotowywana jest rok wcześniej, nasz klient, czyli dystrybutor, zamawia towar, a produkcja jest realizowana zgodnie z tym zamówieniem - wyjaśniają.

- Pomysł wziął się z tego, że jeździłyśmy na snowboardzie, a nie miałyśmy się w co ubrać. W Polsce nie było takich ubrań dla kobiet - wspominają Anita i Kamila. Opowiadają też o tym, jak uszyły pierwsze bluzy dla siebie, a potem kolejnych 100 dla znajomych. - Dzięki temu nagle w różnych środowiskach pojawiło się dużo dziewczyn w tych bluzach, a do nas zgłosili się potencjalni klienci z Polski, Austrii - opowiadają.

Goście audycji zdradzają, jak często noszą własne ubrania, ale mówią też o momentach, w których nie są w stanie na nie patrzeć. Wyjaśniają także, co to znaczy być "dziewczyną Femi".

***

Tytuł audycji: "Droga na szczyt" z cyklu "Twarzą w twarz"

Prowadzi: Nina Harbuz-Karczmarewicz

Goście: Anita i Kamila Nawarkiewicz (twórczynie marki Femi Pleasure)

Data emisji: 20.10.2016

Godzina emisji: 23.06

mg/pg