Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Marlena Borawska 03.09.2012

Jeszcze więcej Polskiego Radia

Możliwość słuchania naszych programów w lepszej jakości i serwis bez reklam internetowych; docelowo więcej informacji, dźwięków, tekstów - oto oferta Polskiego Radia dla użytkowników systemu Piano.
W słuchowisku kluczową rolę odgrywają dobry scenariusz i znakomici artyściW słuchowisku kluczową rolę odgrywają dobry scenariusz i znakomici artyściGlow Images/East News

W ramach prenumeraty otrzymują oni dostęp do wszystkich artykułów oraz usług w serwisach uczestniczących w systemie. Oprócz Polskiego Radia w projekcie biorą udział Agora, Ringier Axel Springer Polska, Media Regionalne, Murator, Polskapresse, Edytor - łącznie 42 serwisy internetowe.

Miesięczna opłata w wysokości 19,90 zł umożliwia korzystanie z zablokowanych treści i usług. Opłaty dokonać można za pomocą SMS-a, przelewu bankowego, karty kredytowej lub systemu PayPal.

/
/
/


>>> System Piano - najczęstsze problemy i pytania

Cała dotychczasowa zawartość portalu Polskiego Radia pozostaje bezpłatna i powszechnie dostępna.

Zarejestrowany użytkownik portalu Polskiego Radia w ramach Piano dostaje możliwość słuchania programów w internecie w najlepszej dostępnej jakości oraz serwis w wersji bez reklam internetowych.

>>>Regulamin dostępu do usług PIANO MEDIA

Nie obawiamy się odpływu użytkowników. Nie zamykamy niczego, co do tej pory oferowaliśmy. Dodajemy nowe możliwości i funkcjonalności. Jednocześnie mamy świadomość, że nasz udział w projekcie wymaga wyjaśniania i dlatego jesteśmy w pełni otwarci i dyspozycyjni w tym względzie - deklaruje rzecznik PR.

Radosław Kazimierski, Rzecznik Prasowy Polskiego Radia podkreśla, że Piano nie jest systemem przeznaczonym wyłącznie dla wydawców prasowych. - Polskie Radio, jako całość, a także sam portal polskieradio.pl, są wytwórcami i dostawcami treści do Internetu. Chcemy być zatem aktywnym uczestnikiem tego środowiska – tłumaczy.

Piano to korzystne rozwiązanie z punktu widzenia rozwoju i strategii portalu Polskiego Radia.

- Nasz udział w tym projekcie nie wiąże się z ograniczeniem dostępu do treści tworzonych w ramach realizacji misji. Nasi użytkownicy nie stracą nic z obecnie oferowanych treści – zaznacza Kazimierski. - Liczymy na dodatkowe wpływy z tytułu udziału w projekcie, które pozwolą nam, w sytuacji systematycznego spadku wpływów z abonamentu, dalej się rozwijać i rozszerzać ofertę.

W pełnej, płatnej wersji system Piano funkcjonuje od 3 września br. Jednorazowa rejestracja przy pomocy paska u góry strony polskieradio.pl i serwisów uczestniczących w projekcie otwiera drogę do wszystkich oferowanych przez nie treści. Podstawowe informacje o Piano: piano.polskieradio.pl.

Zachęcamy też do wysłuchania rozmowy z Krzysztofem Mielechem, zastępcą dyrektora portalu polskieradio.pl.