Radia Wolności

Konsumencki konflikt z Pocztą Polską

Relacje konsumenta z urzędem pocztowym regulują przepisy prawa pocztowego, ale pomimo ich istnienia, zdarzają się spory.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Wikimedia Commons, Radosław Drożdżewski (Zwiadowca21)
O Audycji

Bywa np., że przesyłka dochodzi do adresata, ale jej stan pozostawia wiele do życzenia. Klienci często nie wiedzą, co robić w takich sytuacjach i do czego mają prawo.

- Jeżeli uszkodzenie przesyłki nastąpiło w trakcie transportu, odpowiada za nie Poczta Polska. Mogą jednak pojawić się trudności z udowodnieniem, że paczka została zniszczona przed, a nie po doręczeniu, dlatego najbezpieczniejszym wyjściem jest otworzenie jej w obecności listonosza bądź kuriera - radzi mecenas Bartłomiej Guzowski.

Jakie dalsze kroki trzeba podjąć, jeśli paczka jest uszkodzona? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Tytuł audycji: Patrz na prawo

Prowadzi: Anna Grabowska

Gość: mec. Bartłomiej Guzowski

Data emisji: 29.07.2017

Godzina emisji: 15.30

mg

Playlista