X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

PKP zwalnia firmę ochroniarską, która wyprosiła pasażera

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2014 20:55
PKP wypowiedziała umowę firmie, która pilnowała dworca kolejowego w Elblągu. Dwa dni temu, w środku nocy, ochroniarz wyprosił z budynku na mróz pasażera czekającego na poranny pociąg.
PKP zwalnia firmę ochroniarską, która wyprosiła pasażera
Foto: IAR/Łukasz Kowalski

Powodem miała być 4-godzinna przerwa techniczna, podczas której rzekomo pasażerowie nie mogli przebywać w dworcowym budynku. Turystą zaopiekowała się policja. PKP przeprasza i obiecuje, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy.

Sytuacja taka nie mieści się kategoriach naszego podejścia do pasażera - zapewnia dyrektor regionalny do spraw eksploatacji nieruchomości PKP w Gdańsku Krzysztof Piekarski. Takie sytuacje niszczą wizerunek naszej pracy postrzeganej jako służba.

PKP zapewnia, że każdy pasażer z ważnym biletem ma prawo przebywać na dworcu. Do feralnego zdarzenia doszło w nocy w miniony poniedziałek. 44-letni turysta z Niemiec czekał na pociąg, którym miał dalej podróżować do Gdańska. Ku jego zdumieniu, o północy został wyproszony na dwór. Ponieważ protestował, przyjechała policja, która najpierw odwiozła mężczyznę do noclegowni. Tam nie było miejsca, więc turysta został zaproszony do komendy, skąd policjanci odwieźli go rano na pociąg.

IAR

Zobacz więcej na temat: PKP