W Katowicach rozpoczyna się właśnie 11. edycja wydarzenia, którego logo rozpoznawalne jest już nie tylko w Polsce. Dzięki promocji w zagranicznych mediach rocznie około 20 proc. uczestników festiwalu przyjeżdża do Katowic z całego świata, a w 2014 roku magazyn "Time" umieścił go w gronie 14. najciekawszych imprez. – Udało nam się nawiązać umowę partnerską z jedną z najbardziej znanych i kultowych rozgłośni w USA "KEXP" z Seatle, która poza Stanami Zjednoczonymi współpracowała tylko z Iceland Airwaves Music Festival w Reykjaviku – opowiadał w Dwóje Artur Rojek.
W audycji rozmawialiśmy także o tegorocznym odkryciach muzycznych dyrektora artystycznego. Dlaczego w tym roku po raz pierwszy pojawi się scena elektroniczna?
***
Rozmawiała: Marta Strzelecka
Gość: Artur Rojek (twórca, dyrektor artystyczny OFF Festivalu)
Data emisji: 5.08.2016
Godzina emisji: 16.00
Materiał wyemitowano w audycji "Pop-południe".
ob/jp