Celebryta jako marka

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2012 10:52
Dyskusja o roli znanych osób we współczesnym społeczeństwie. Kim są? Czym są?
Agnieszka Radwańska po zwycięstwie w Tokio - wedle rankingów najcenniejsza polska celebrytka.
Agnieszka Radwańska po zwycięstwie w Tokio - wedle rankingów najcenniejsza polska celebrytka.Foto: wikipedia/Christopher Johnson, lic. CC

Są znani z tego, że są znani, zgodnie z klasyczną już definicją Daniela Boorstina. Tworzą nową sferę publiczną . Utrwalają system medialny,  a czasem podkopują jego fundamenty.

Jaką funkcję pełnią celebryci w polskim społeczeństwie? Co mówią o nas i o naszej kulturze zestawienia najdroższych gwiazd, gwiazdeczek i osób uważanych za osobowości?  Czy mają realny wpływ na widzów, słuchaczy, czytelników?

Rozmowa z prof. Wiesławem Godzicem, medioznawcą z SWPS, prof. Tomaszem Szlendakiem, socjologiem z UMK i dr Jolantą Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego.

Zaprasza Bartosz Panek.

6 września (czwartek), godz. 18.00

Zobacz więcej na temat: Bartosz Panek
Czytaj także

Jak zostać sławnym i bogatym?

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2012 07:00
Czym jest dzisiaj sława? To nie tylko popularność, to również mnóstwo wyrzeczeń i ciężkiej pracy. A jednak wielu o niej marzy. Co ciągnie nas do życia "na świeczniku"?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Lista najbogatszych celebrytów przed trzydziestką

Ostatnia aktualizacja: 13.07.2012 21:16
W pierwszej dziesiątce rankingu opracowanego przez magazyn "Forbes" jest sześć kobiet i czterech mężczyzn. Na pierwszym miejscu znalazła się...
rozwiń zwiń
Czytaj także

Radwańska znów zawiodła na US Open

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2012 23:16
Agnieszka Radwańska odpadła w czwartej rundzie wielkoszlemowego US Open. Polska tenisistka jeszcze nigdy w karierze nie awansowała choćby do ćwierćfinału tej imprezy.
rozwiń zwiń