Frost & Sullivan: chmura napędza rynek contact center Według najnowszej analizy Frost & Sullivan - w 2012 po raz pierwszy wydatki na chmurowe rozwiązania contact center prześcignęły rynek rozwiązań klasycznych. Wg tejże prognozy, że do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Zobacz więcej na temat: chmura prognoza raport
Polska wersja aplikacji do analizy mowy w czasie rzeczywistym Interaction Analyser to aplikacja, która umożliwia centrom obsługi klienta lepszy monitoring pracy konsultantów i efektywniejszą ocenę nagrań, co w rezultacie może przełożyć się na zmniejszenie odpływu klientów do konkurencji nawet o 5%. Zobacz więcej na temat: analiza mowy aplikacja firma
Trendy technologiczne w 2014 Według Interactive Intelligence w 2014 roku branżę contact center zdominuje rozwój technologii chmurowych oraz coraz powszechniejsza adaptacja aplikacji mobilnych umożliwiających obsługę klienta za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Zobacz więcej na temat: chmura mobilność
4 kroki do sukcesu Contact Center Obsługa klienta czy telemarketing – niezależnie jakie są nasze oczekiwania wobec call contact center, możemy realizować je w dwóch wariantach. Pierwszy – zlecamy działania zewnętrznemu podmiotowi, drugi – tworzymy dział w strukturze organizacji i wdrażamy własny system contact center. Zobacz więcej na temat: focus telemarketing
Contact center w chmurze Nowa usługa przetwarzania w chmurze współpracuje z istniejącym contact center danego klienta niezależnie od tego, czy jest to contact center funkcjonujące w chmurze, czy też lokalnie. Usługa działa w rozbudowanej sieci globalnej BT, która jest dostępna w ponad 190 krajach. Zobacz więcej na temat: BT chmura cloud computing verint
Skuteczne budowanie relacji przez contact center W dobie wszechogarniającej walki o klienta, wielości ofert konkurencji, dynamicznego rozwoju Internetu i nowoczesnych technologii przedsiębiorstwo zmuszone jest do ciągłego poszukiwania nowych sposobów budowania relacji z odbiorcą jego produktów i usług. Nie wystarczy zdobyć klienta. Sukces osiąga ten, kto zdoła go utrzymać, a wręcz przywiązać do swojej firmy. Zobacz więcej na temat: firma sprzedaż zarządzanie sprzedażą