Mobilne aplikacje na Euro

Ostatnia aktualizacja: 04.06.2012 09:53
Polish Guide i Polish Pass pomogą kibicom odwiedzającym nasz kraj podczas mistrzostw Europy.

Minister Sportu i Turystyki - Joanna Mucha, wzięła udział w konferencji prasowej, podczas której zaprezentowano dwie aplikacje mobilne przygotowane dla zagranicznych gości, którzy będą przebywać w Polsce w czasie turnieju EURO 2012. Aplikacje mają ułatwić obcokrajowcom pobyt w naszym kraju podczas mistrzostw.
Polish Guide - dostarczy im wszelkich niezbędnych informacji o Polsce i Miastach Gospodarzach, udostępni mapy, poleci drogi, podpowie co zobaczyć, a Check-in Poland pomoże spotkać swoich rodaków, kibicować z nimi i bawić się w polecanych przez znajomych miejscach. Jest to liczący 500 stron przewodnik dla kibiców bezpłatnie dostępny w siedmiu językach. Podczas turnieju użytkownicy smartfonów będą mogli korzystać z wersji mobilnej. Polish Guide’a, która jest dostępna w serwisie Google Play dla urządzeń z systemem Android i w AppStore dla urządzeń z systemem iOS. Dla użytkowników telefonów komórkowych z kolei przygotowana została wersja light tego serwisu.
Polish Pass to produkt integrujący bilet na większość środków transportu miejskiego we
wszystkich 4 Miastach Gospodarzach Euro 2012 w Polsce (na przykład tramwaje, autobusy, metro), bilet kolejowy na terenie całego kraju, bilet lotniczy, ubezpieczenie zdrowotne oraz potwierdzenie rezerwacji noclegu. Można go kupić za pośrednictwem internetowych portali dystrybucyjnych lub poprzez stronę Polish Guide.

MSiT / dm

Czytaj także

Rosjanie zostają w Bristolu. Nie boją się miesięcznicy

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2012 23:59
Reprezentacja Rosji podczas Euro 2012 zamieszka w tym hotelu, który sobie wybrała - oświadczył rzecznik Rosyjskiego Związku Piłki Nożnej (RFS).
rozwiń zwiń
Czytaj także

Mucha apeluje do Kaczyńskiego o odłożenie marszu

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2012 15:41
Minister sportu Joanna Mucha zwróciła się do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, aby odwołał marsz zaplanowany na 10 czerwca w miesięcznicę katastrofy smoleńskiej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Wstyd na Euro 2012, czyli "Feel like at home"

Ostatnia aktualizacja: 28.05.2012 19:07
Hasło promujące Euro 2012 w Polsce okazało się niezbyt fortunne. Rządowa kampania "Feel like at home" wywołuje śmiech i zażenowanie.
rozwiń zwiń