Czwórka dwoi się i troi!

Ostatnia aktualizacja: 03.05.2011 12:00
Według najnowszych wyników badań Radio Track SMG/KRC MillwardBrown (styczeń-marzec 2011) w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku CZWÓRKA dwukrotnie zwiększyła swój zasięg oraz prawie trzykrotnie poprawiła swój udział w rynku!
Czwórka dwoi się i troi
Foto: fot. PR

Program Czwarty Polskiego Radia zanotował 137% wzrost udziałów w rynku radiowym w przeciągu ostatniego roku (z 0,19% do 0,45% w grupie 15-75 lat) podwajając liczbę słuchaczy oraz zwiększając zasięg dzienny niemal dwukrotnie (z 0,3% na 0,58% w grupie 15-75 lat).

W przeciągu roku czwórka potroiła również swoją słuchalność w stolicy. Przed 12 miesiącami w Warszawie był to wynik 0,24. Obecnie zaś udział Czwórki w stolicy wynosi już 0,75%.

Czwórka Polskie Radio, dostępna dla odbiorców nie tylko jako tradycyjna stacja radiowa, lecz także jako kanał telewizyjny, monitorowana jest również od lutego 2011 roku przez Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę nowatorski, wielokanałowy charakter projektu „pierwszego radia z wizją” oraz fakt, że stacja dopiero niedawno rozpoczęła nadawanie sygnału TV, wstępne wyniki oglądalności są bardzo obiecujące i potwierdzają potencjał wzrostowy rozgłośni.

 
/

W opinii Krzysztofa Nożyńskiego - Postbuy Software Managera w Nielsen Audience Measurement bardziej dogłębne analizy i pierwsze realne oceny tego projektu będzie jednak można przeprowadzić wraz z uzyskaniem przez Czwórkę zakładanego docelowo zasięgu technicznego oraz trwalszego zaistnienia w świadomości odbiorców, na co jednak, jak w przypadku każdego nowego projektu medialnego, potrzeba więcej niż jednego miesiąca.

Czytaj także

Radio z Wizją czyli Czwórka na ekranie

Ostatnia aktualizacja: 19.01.2011 16:34
Ruszyło największe przedsięwzięcie związane z jubileuszem 85-lecia Polskiego Radia. Od 19 stycznia Czwórka nadaje sygnał telewizyjny ze wspaniałego studia S2.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Rośnie słuchalność anten Polskiego Radia!

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2011 07:35
Według wyników badań Radio Track słuchalność Programu Trzeciego wynosi 8, 25 procent i jest najwyższa w historii badań.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Radiowa Jedynka pnie się w górę

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2011 15:12
Program 1 Polskiego radia ma coraz więcej słuchaczy. Bardzo dziękujemy słuchaczom za zaufanie.
rozwiń zwiń