Według aktualnej fali badań Radio Track (lipiec 2011:wrzesień 2011) Czwórka – Radio z Wizją może się pochwalić dziennym audytorium na poziomie 239 tys. osób – w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku zyskała 125 tys. słuchaczy i tym samym zwiększyła zasięg dzienny (odstetek osób, które w ciagu dnia choćby przez chwilę miały kontakt z daną stacją) w grupie ogólnej 15-75 lat z 0,38 proc. do 0,79 proc.
Czwórce kibicują szczególnie przedstawiciele młodej generacji: ponad 3/4 z nich nie przekroczyło 35 lat. Aktualny zasięg dzienny w tej grupie wynosi już obecnie 1,5 proc. vs. 0,7 proc., a udziały w czasie słuchania 0,94 proc. vs. 0,56 proc. Tak imponującą dynamiką (110 proc. w przypadku zasięgu i ponad 69 proc. w przypadku udziałów w rynku) nie może się pochwalić żadna inna rozgłośnia adresowana do młodego pokolenia.
Z kolei wg najnowszego raportu Mediarun za wrzesień 2011, dotyczącego aktywności branż na Facebooku, w ciągu miesiąca na profilu Czwórki pojawiło się ponad 28 tysięcy komentarzy jej słuchaczy i widzów. Tym samym fani Programu 4 Polskiego Radia zajęli pierwsze miejsce w rankingu pod względem aktywności. Spośród całej czwórkowej społeczności, liczącej ponad 57 tysięcy fanów, zaangażowani stanowią aż 15,24 proc. – co znacznie dystansuje profile konkurencyjnych, komercyjnych stacji.
Porównajcie liczbę Fanów profilu Czwórki z liczbą Fanów innych stacji radiowych, a także ich poziom aktywności. Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami!!!
Ranking został stworzony na podstawie danych dostarczanych przez system Napoleon autorstwa firmy CheeseCat, który codziennie analizuje jednocześnie ruch na ponad 15 tysiącach polskich i największych zagranicznych stronach na Facebooku. Cały raport można przeczytać na stronie mediarun.pl
Czwórka