Niechlujny "grunge'owy smoky eyes" to hit nadchodzącego sezonu
Tik Tok jest coraz częściej brany przez firmy modowe pod uwagę jako medium przekazu treści reklamowych skierowanych do grupy młodszych nastolatków.
- Młodzi ludzie przywiązują się do marek, które już znają i wtedy długo z nich korzystają. Po za tym zwracają uwagę na wszystko co jest dla nich ważne, czyli ekologia. Jeżeli więc pojawia się kampania, która wpisuje się w trend ekologiczny, czy zgodny z ich zainteresowaniami to ona dużo łatwiej się rozprzestrzenia w sieci i lepiej jest postrzegana przez odbiorców w różnych mediach społecznościowych - mówi ekspertka.
13:24 _PR4_(Dajesz_Rade_all)_ 2020_12_18-14-18-13.mp3 Tik-Tok to kopalnia ciekawych i niestandardowych metod dotyczących stylizacji w makijażu i modzie (Dajesz Radę/Czwórka)
Można powiedzieć, że to co jest nowe wyznacza trendy, a nowe medium społecznościowe powstaje nie tylko ze względu na zainteresowania, ale również ze względu na zmiany pokoleniowe. - Ci młodzi chcą sobie znaleźć przestrzeń w której nie będą się znajdowali łącznie ze swoimi dorosłymi bliskimi. Kampania w TikToku musi mieć zawartość materiału audiowizualnego i wtedy świetnie się sprawdza. Zwłaszcza, że generalnie młodsza młodzież nie postrzega sieci jako osobnego świata. Świat wirtualny, z tym światem realnym hybrydycznie im się przenika nawzajem i jest jakby jedną przestrzenią komunikacji - wyjaśnia Małgorzata Bulaszewska.
Posłuchaj także:
TikTok może być źródłem inspiracji. - Znajduję tam dużo ciekawych tricków. Myślę, że to jest dobre miejsce dla ludzi, którzy nieszczególnie się dobrze się odnajdują w branży modowej. Jest to kopalnia ciekawych wskazówek. Dowiemy się jak z chusty zrobić topy i bluzki. Jak wykorzystać to co mamy w domu i w szafie. Sama wdrażam niektóre pomysły w swoich stylizacjach - mówi stylistka Basia Kawka.
***
Tytuł audycji: Dajesz radę
Prowadzi: Ada Janiszewska
Goście: dr Małgorzata Bulaszewska (Uniwersytetu SWPS), Basia Kawka (stylistka)
Data emisji: 18.10.2020
Godz. emisji: 14.15
aw