Storytelling jest bardzo skuteczną metodą perswazji. Może być wykorzystany wszędzie tam, gdzie chcemy przekazać historię Marek Janiszewski
- Storytelling to worek bez dna, do którego można wrzucić wiele pojęć. To przede wszystkim opowiadanie, ale także techniki tworzenia historii - mówił Marek Janiszewski, organizator warsztatów ze storytellingu.
- W Stanach Zjednoczonych występuje od ponad dwóch dekad. W Polsce zainteresowanie storytellingiem pojawiło się w momencie, kiedy tradycyjne sposoby reklamowania produktów przestały być skuteczne. Sięgnięto po coś, co miało pobudzić naszą wyobraźnię, obudzić emocje - wyjaśniał gość Czwórki.
Ulegamy sile opowieści. Dlatego sięgamy po dobre filmy i książki. Zachwycamy się reklamami z przesłaniem Marek Janiszewski
Czy wszystkie wielkie historie mają tę samą konstrukcję? Jak wiele z nich sięga do mitologii? Dlaczego coraz więcej firm i instytucji sięga po storytellinig? Czy jest on wszechobecny? Na czym polegają jego zasady? Więcej na ten temat w nagraniu audycji.
***
Tytuł audycji: Stacja Kultura
Prowadzi: Kasia Dydo
Gość: Marek Janiszewski (organizator warsztatów ze storytellingu, profesjonalny storyteller)
Data emisji: 11.01.2019
Godzina emisji: 10.07
ac/pj