AdBuster - o świecie reklamy wie wszystko
Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania. Kilka miesięcy świętował 7. urodziny swojego kanału.
Etapy przez które przechodziłem za każdym razem mnie szokowały. Pierwsze 10 tys. subskrybentów, 100 tys., milion. Nie stawiam już sobie progów AdBuster
- Czuję się trochę youtube’owym dinozaurem. Należę do drugiego pokolenia twórców, które działa na tym polu - opowiadał. - Na początku nie wiedziałem, że publikowaniem na YouTubie będę zajmował się zawodowo. Mój pierwszy kanał nie był tworzony profesjonalnie, miał domyślną nazwę, tę samą którą podałem przy logowaniu – wspominał.
Jak rozrywka zamieniła się w kanał, który śledzi ponad milion internautów? Kiedy postanowił, że będzie zajmował się tym profesjonalnie? Nad jakimi seriami pracuje i czy niedługo możemy spodziewać się nowych projektów? Gdzie możemy usłyszeć go w roli sportowego komentatora? Więcej na ten temat w nagraniu rozmowy.
W audycji także przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia, który przygotowaliśmy razem z Karolem Suchodolskim z Lifetuba.
***
Tytuł audycji: Tędy po trendy
Prowadzi: Mateusz Kulik
Gość: Marek Hoffman (autor kanału na YouTube "AdBuster")
Data emisji: 9.06.2019
Godzina emisji: 9.07