Jak stworzyć dobrą grę? "Postawić na jakość i przekaz"
Gogle zagościły w domach wielu graczy. Jak się okazuje, VR, który do tej pory stanowił swoistą ciekawostkę ma szansę na stałe przeniknąć do współczesnego gamingu i może być wykorzystywanyw przyszłości nawet w zawodowym e-sporcie.
55:27 2020_12_13 12_04_14_PR4_Strefa_Gamingu.mp3 O przyszłości VR w gamingu - rozmowa z ekspertami (Strefa gamingu/Czwórka)
Jak przekonywali goście Czwórki, VR ma szansę zrewolucjonizować zawodowy gaming. - Widzę rosnącą popularność gier, wykorzystujących motorykę i i ruch człowieka. Oczywiście, że gracze muszą do tego dojrzeć, ale to tylko kwestia czasu, gdy taka rozgrywka zagość na stałe w naszych domach - tłumaczył Adrian Łapczyński z Epic VR.
Cyberpunk 2077. Są już pierwsze opinie recenzentów
Posłuchaj także:
A jak przekonywał zaś Piotr Baczyński z Immersion VR - możliwości związane z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości świetnie sprawdzić się mogą w dobie lockdownu m.in. w branży fitnessowej. - VR zupełnie inaczej angażuje nie tylko nasze ręce i wzrok, ale i całe ciało - tłumaczył. - Za kilka lat prawdopodobnie normą będzie jest ogromne morze bardzo fajnych gier, które możliwe będą tylko w VR-ze - podkreślał ekspert.
***
Tytuł audycji: Strefa gamingu
Prowadzi: Łukasz "JeffreJ" Chmiel
Goście: Piotr Baczyński (CEO Immersion VR), Adrian Łapczyński (CEO Epic VR)
Data emisji: 13.12.2020
Godzina emisji: 12.18
kd