Influencerzy bez filtra!

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2021 17:42
Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklam zakazał influencerom używania filtrów upiększających w postach sponsorowanych. 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/HQuality

Posty i relacje sponsorowane na Instagramie brytyjskich twórców internetowych mogą zmienić się nie do poznania. Tego typu materiały zostały objęte zakazem stosowania filtra - to decyzja Brytyjskiego Urządu ds. Standardów Reklam. Chodzi głównie o reklamy produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. 

Według tego rozporządzenia influencerzy, którzy umieszczają na swoim instagramowym koncie materiały sponsorowane związane z branżą beauty, nie będą mogli stosować upiększających filtrów. Jak podkreśla Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklam, używanie filtra w takim przypadku może wprowadzić w błąd, wyolbrzymiając efekt, jaki produkt jest w stanie osiągnąć. Zakaz dotyczy wszystkich brytyjskich influencerów, celebrytów oraz marek kosmetycznych. 

mk

Zobacz więcej na temat: media społecznościowe Instagram