Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Borys 28.06.2012

Nasze podatki idą… na promocję drzwi i okien

Ponad 6 mln zł przeznaczono na Branżowy Program Promocji "Polskie Okna i Drzwi", opracowany przez Ministerstwo Gospodarki we współpracy z polskimi eksporterami.
Nasze podatki idą na promocję drzwi i okienGlow Images/East News

Jest to jeden z 15 branżowych programów promocji, na które resort wyda 70 mln złotych. W ramach projektu systemowego pod nazwą "Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych" promowane będą, poza stolarką budowlaną, także branże: meblarska, jubilerska, usług IT i ICT, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, przemysłu biotechnologicznego i farmaceutycznego, produkcji sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej, budownictwa, ochrony zabytków, kosmetyczna, maszyn i urządzeń górniczych, odzieżowa, turystyki medycznej, przemysłu obronnego oraz polskich specjalności żywnościowych.

- Udało nam się uruchomić duże pieniądze na promocję polskiej gospodarki w bardzo innowacyjnym systemie bliskiej współpracą z branżą - powiedziała wiceminister gospodarki, Ilona Antoniszyn-Klik podczas środowej konferencji prasowej, poświęconej promocji branży stolarki budowlanej.