Logo Polskiego Radia
Trójka
Agnieszka Gierczak 12.01.2011

8 procent rynku dla Trójki!

Styczeń przyniósł rekordowe wyniki słuchalności Programu 3 Polskiego Radia. Po raz pierwszy w historii badań Trójka osiągnęła pułap 8% udziału w rynku!
Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 357Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 3/5/7PAP/Paweł Kula
/

Nowy rok i nowy rekord słuchalności Trójki! Wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny. Według najnowszych badań Radio-Track KBR, MillwardBrown SMG/KRC październik – grudzień 2010 w ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15. a 75. rokiem życia nastąpił wzrost o 1,07 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku.

Trójka po raz kolejny pobiła również rekord w tzw. grupie komercyjnej pomiędzy 16. a 49. rokiem życia. Udział w tej grupie wynosi 8,1% (wzrost o 1,4 pkt proc w porównaniu z ubiegłym rokiem).

Dziękujemy!