Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak poświęcić mu swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje - bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży. - Każdy z nas chce być dobrze widziany. Markę osobistą ma każdy z nas, nie można jej nie mieć - mówi gość Kuby Jamrozka. - Ta marka zależy od nas samych, czy ona jest mocna czy słaba, ale także od tego, jak widzą nas inni - dodaje.
Dziś tworzenie marki osobistej sprowadza się do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych, to smutne ale i zrozumiałe Karol Jachymek
Często w mediach społecznościowych budujemy swój wizerunek. - Na ten wizerunek mamy mniejszy lub większy wpływ, to od nas zależy co opublikujemy, kontrolujemy, co pokazujemy - podkreśla ekspert. - Jednak to co widzi inna osoba i jak nas widzi już od nas zależne nie jest - dodaje.
Pojęcie marki osobistej pojawiło się przez pewne społeczne procesy: popularność mediów społecznościowych, zmianę modelu zatrudnienia, strukturę sukcesu, coachingu, świat sukcesu i zdobywania kolejnych medali. Jak więc budować swoją markę? Czy warto w nią inwestować? Co na jej temat mówi nauka i książkowe oraz internetowe poradniki? O tym w rozmowie z audycji "Strefa Prywatna".
***
Tytuł audycji: Strefa prywatna
Prowadzi: Jakub Jamrozek
Gość: dr Karol Jachymek (kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie)
Data emisji: 13.09.2018
Godzina emisji: 20.07
pj