Logo Polskiego Radia
Czwórka
Łukasz Szumielewicz 02.08.2010

Rusza Czwórka – Program 4 Polskiego Radia.

2 sierpnia Polskie Radio Euro zmienia się w Czwórkę. Oferta programowa i muzyczna pozostają bez zmian.
Logotyp CzwórkiLogotyp CzwórkiCzwórka

2 sierpnia Polskie Radio Euro zmienia się w Czwórkę – Program 4 Polskiego Radia. Nowe logo i nowe barwy – połączenie kolorów: żółtego i czarnego – symbolizują dynamizm i alternatywny charakter stacji. Oferta programowa i muzyczna pozostają bez zmian: w Czwórce usłyszycie tę samą doskonałą i zróżnicowaną stylistycznie muzykę, frapującą, odważną publicystykę i charyzmatycznych prowadzących.

„Zmiana nazwy jest logicznym dopełnieniem nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia. Skoro mamy Jedynkę, Dwójkę i Trójkę, to Czwórka wydaje się oczywista i naturalna. W oficjalnych dokumentach Czwórka – niezależnie od nadanej nazwy handlowej – zawsze funkcjonowała jako Program 4, dlatego zmiana ta nie powinna budzić niczyjego zdziwienia” – tłumaczy Krzysztof Łuszczewski, dyrektor – redaktor naczelny Programu 4 Polskiego Radia – „Jesteśmy jednym z pięciu programów Polskiego Radia, integralną częścią największego nadawcy publicznego, więc dlaczego z tego potencjału nie korzystać?” – dodaje.

Grupa słuchaczy, do której kierowany jest Program 4 pozostaje bez zmian. Są to ludzie w wieku 20-40 lat, poszukujący nowości, młodzi lub czujący się młodo, aktywni, zainteresowani nowymi technologiami i dobrą muzyką. To ludzie, którzy lubią szybkie tempo, wyznaczają nowe trendy i są głodni pozytywnych wrażeń. Cenią oryginalne audycje autorskie, nową muzykę i aktualności, prezentowane przez znakomity, doświadczony i pełen energii zespół dziennikarzy. Wszystko to – i jeszcze więcej! – znajdą na antenie Czwórki.

Zmianie nazwy i logo towarzyszą letnie akcje antenowe. Pierwszym projektem po zmianie nazwy będzie letnia akcja na wybrzeżu bałtyckim pod hasłem „Wielkie plażowanie”. W planach są także odwiedziny w największych miastach, gdzie Czwórka zaprezentuje się bezpośrednio jej dotychczasowym fanom i potencjalnym nowym odbiorcom. W ramach akcji „Czwórka w wielkim mieście” dziennikarze Programu 4 zdradzą słuchaczom tajemnice dobrej zabawy i rozrywkowy potencjał polskich metropolii.

Zapraszamy!