Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Borys 20.09.2012

Lustereczko powiedź przecie, który facet najpiękniejszy na świecie?

Kosmetyki dla panów są i będą najdynamiczniej rozwijającym się segmentem. W 2016 r. ich sprzedaż sięgnie 1,65 mld zł - informuje "Puls Biznesu".
 Lustereczko powiedź przecie, który facet najpiękniejszy na świecie?Glow Images/East News

Czasy, gdy mężczyźni używali mydła i tylko mydła, odchodzą do historii. Produkty dla panów są najdynamiczniej rosnącym segmentem całego sektora kosmetycznego - wynika z danych Euromonitora International.

W 2011 r. wartość rynku kosmetyków dla panów urosła o 6,5 proc. i sięgnęła 348,8 mln EUR (blisko 1,44 mld zł). W kolejnych latach segment ten nadal będzie numerem jeden, jeśli chodzi o wzrosty, dzięki czemu w 2016 r. jego wartość wyniesie 401,2 mln EUR (1,65 mld zł).
- Dwa nowe produkty wprowadzone rok temu zostały dobrze przyjęte przez klientów. W tym roku planujemy wprowadzić kolejne dwa: balsam i antyperspirant i podejrzewam, że to nie będzie koniec - zapowiada Joanna Kowalczuk, kierownik działu marketingu w firmie kosmetycznej Ziaja.